top of page

אלמנטים מיוחדים בעיצוב משרדים

כמה חשוב לשלב אלמנטים עיצוביים מיוחדים במשרדים!

ישנם משרדים מאוד יפים ומרשימים, עם חומרי גמר יוקרתיים ויקרי ערך. אבל למרות הפאר והיופי, חסרה בהם "נשמה". הם מתאימים לכל חברה אקראית שתתיישב שם.

לעומת זאת, כשיש שילוב של אלמנטים עיצוביים מקוריים ומותאמים לפעילות המשרד - זה מוסיף לו אווירה, אישיות וחמימות.



עיצוב משרדים מותאם אישית

עיצוב המשרד הוא אחד הגורמים החשובים ביותר ביצירת סביבת עבודה מיטבית. עיצוב משרדים מודרני יתאים את העיצוב לאופי הארגון ולפעילות שלו.

אני אוהבת לשבת עם המנכ"ל.ית ועם מחלקת משאבי אנוש- להבין לעומק מה חשוב להנהלה להקרין - כלפי העובדים, כלפי האורחים וכו' הבנת ה"נשמה" של הארגון היא הבסיס שלי לעיצוב. כולם רוצים משרד מעוצב ויפה - (במחיר הנמוך ביותר :-)) אבל כל אחד מגדיר יפה בדרכו ולפי טעמו.


שילוב אלמנטים אייקוניים

הכי אני אוהבת לשלב בעיצוב פרטים המסמלים את ערכי הליבה של הארגון ומייצגים את תחומי העיסוק שלו. למשל, בעיצוב משרדי הייטק שעוסקים במשחקי מחשב להפתיע בקלאס במסדרון או קיר טיפוס במטבח, בעיצוב משרד פרסום צעיר ובועט שרוצה תמיד לרגש ולהפתיע - להחליף רגלי שולחן ברגלי בובה מחלון ראווה, ובעיצוב סטארט-אפ אקולוגי לייצר את הלוגו מטחב אמיתי חי וירוק.


חיזוק גאוות היחידה

עיצוב המשרד יכול לחזק את גאוות היחידה של העובדים כשהוא משקף את הערכים הייחודיים של הארגון. כשיש משמעות מאחורי בחירת האלמנטים במשרד, העובדים מרגישים מחוברים יותר לחזון וייעוד של הארגון.


זיכרון אצל לקוחות פוטנציאליים

משרד בעל עיצוב ייחודי נחרט בזיכרון של לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כשאנשים נכנסים לפגישה במשרד עם עיצוב מיוחד שמשקף את ערכי המותג, החוויה נצרבת בזיכרון שלהם והם זוכרים את החברה ואת המפגש.


גיוס עובדים

עיצוב משרד ייחודי ומותאם אישית יכול לסייע גם בגיוס עובדים חדשים. עובדים פוטנציאלים נמשכים לארגונים שיש להם תרבות ארגונית ייחודית ובולטת. עיצוב המשרד הוא דרך מצוינת להעביר מסר חזק על ערכי הארגון כבר בפגישת הגיוס הראשונה.



משרד כזה הופך להיות יותר מסתם מקום עבודה - הוא מעורר גאווה אצל העובדים והמנהלים. הם שמחים לארח לקוחות ושותפים עסקיים ולהראות להם את החלל הייחודי שיצרו יחד. כמו כן, משרד הכולל אלמנטים מיוחדים משפיע לטובה על רמת היצירתיות והחדשנות. הוא יוצר אווירה אופטימית יותר.

השקעה בעיצוב פנים ייחודי של משרד משתלמת לאורך זמן ויוצרת מקום עבודה מיוחד וטוב יותר עבור כל העובדים.


כשהתחלתי להיות מעצבת הכי נמשכתי לדירות ובתים. בזכות הרקע והקשרים שלי בהייטק דווקא משרדים הגיעו אלי בקלות.

עם הזמן הבנתי שהלב שלי הוא במשרדים - כשאני מעצבת משרדים אני יכולה להמציא דברים חדשים והדבר שאני כ"כ אוהבת - למצוא את האלמנט הזה, שאף אחד לא ישכח ולא יראה בשום מקום אחר!


תתקשרו - נקבע:-)



bottom of page